Rada veriacim

rada veriacim

Ahmed Al Hassán vo svojom karaváne nechce žiadneho veriaceho, ktorý prestal hovoriť so svojím bratom. Každý, kto je nahnevaný a so svojím bratom nerozpráva, nech nevraví, že patrí medzi mojich ansárov a ja ho nechcem. Každý by mal milovať každého a každý by mal chrániť každého, a každý by mal uprednostniť každého pred vlastným ja, a každý by mal uprednostniť každého deti pred vlastnými deťmi. Každý má prednosť predo mnou a ja som posledný – nech je to vaše motto.

Nevezmem, kým si nevezme môj brat. Nenajem sa, kým sa nenaje môj brat. Neošatím sa, kým nie je ošatený môj brat. Budem spať hladný, aby môj brat spal v pohodlí. Budem spať na zemi, aby môj brat spal v teplej posteli. Zomriem a nechám žiť môjho brata.

Ak nie ste takíto a viac, pri Bohu, pri Bohu, pri Bohu, spravodlivosť nebude ustanovená, kým nie je prv ustanovená medzi vami. Táto spravodlivosť a rovnosť musí vychádzať z vašich sŕdc, ó, veriaci.

– Rada veriacim od pána, Imáma Ahmeda Al Hassána (pmsn)

Rada veriacim

Leave a Reply

