Kniha Monoteizmu 1.26

Dobrý Koniec

Monoteizmus je Priama Cesta. Je ostrejší než meč a tenší než vlas. Bolo objasnené, že odklonenie a odchýlenie sa preč od Monoteizmu vedie ľudskú bytosť k Širk (pripisovaniu k Allahovi) a Kufr (neviere). Z toho dôvodu ho ľudská bytosť musí poznať veľmi presne, aby popri ňom prešla až do Ákhira (posmrtný život) a do Raja, ktorého rozsiahlosť sa rovná rozsiahlosti Nebesám a Zeme. Do Raja, ktorý bol stvorený pre bohabojných, pracujúcich a tých, ktorí poznajú Boha. Preto je na ľudskej bytosti, aby nepremárnila svoju šancu, dôkladne skúmala a pracovala deň a noc, aby mohla dosiahnúť Pravdu a Monoteizmus.

pravý islám monoteizmus náboženstvo mahdi ahmed al hassán

A vedzte, že nocovanie v odpadkových košoch a jedenie jačmenného chleba je príliš veľa pre bezpečie/oprávnenosť Náboženstva. A tak všetká chvála patrí Allahovi, ktorý nám udelil požehnanie vedenia v blahobyte a Milosti od Neho. A všetká chvála patrí Allahovi, ktorý nás uprednostnil, zoslal na nás Jeho Priazeň a správal sa k nám s Vľúdnosťou. A všetká chvála patrí Allahovi za každé požehnanie, ktorým požehnal mňa, mojich rodičov, môjho syna, veriacich mužov a veriace ženy a každé z Jeho stvorení, až kým nenastane Hodina.

Ó, Allah, zošli Tvoj Mier a Požehnania na Muhammada, Tvojho milovaného, Tvojho vyvoleného a Tvojho Nástupcu. Ó, Allah, zošli Tvoj Mier a Požehnania na Muhammada a Rodinu Muhammada, Dobrých, Nepoškvrnených. Ó, Allah, ak ma vyzdvihneš medzi ľuďmi, poníž ma v mojom vnútri a nepostihni ma Pýchou, aby som nepatril medzi porazených. Očisti ma od pochybnosti a Širk (pripisovania). Urob zo mňa to, čo chceš Ty. Osloboď ma pre Teba. Osloboď ma od toho, v čom sa nachádzam. Osloboď ma od toho, čoho sa bojím. Osloboď ma od toho, kvôli čomu som obozretný, z Tvojej Milosti, Ó, Allah, Ó, Pane, Ó Najmilostivejší zo všetkých.

A mier s veriacimi mužmi a veriacimi ženami Východu Zeme a Západu Zeme, Milosť Allaha a Jeho Požehnania.

Ahmed Al Hassán

Ramadán, 1425 Hidžri, Lunárny rok

Kniha Monoteizmu 1.26

Leave a Reply

