Hadís o Čiernych Zástavách

 Poznámka: Niektorí ľudia vravia: “Čierne zástavy majú prísť z Kurasánu, ako sa spomína v Hadíse, ale vy nie ste z Kurasánu!” No sám “Ansársky Šejk” Abd Al’Ali AlMansúri v knihe “Hiwar Qassasi Mubasat” uvádza: “Zdá sa, že ‘Kurasán’ je názov indikujúci smerom k východu vo všeobecnosti, a nie ku známemu regiónu v Iráne.”

***

Dôkazy toho, že nasledovanie čiernych zástav je povinné

Thawban povedal, že Allahov Posol (pmsnajr) uviedol: “Čierne zástavy prichádzajú z východu, ich srdcia akoby boli z ocele, a tak každý, kto o nich bude počuť, choďte k nim, aby ste im prisahali vernosť, aj keby ste sa mali plaziť po ľade!” – Bihar Al-Anwar, zv. 51, str. 84, Ghayat Al-Maram, zv. 7, str. 104.

V knihe “Al-Jamáni Al-Maw’ud Hudžat Allah,” “Ansársky Šejk,” Haidar Al-Ziyádi, uvádza komentár k vyššieuvedenému hadísu:

“A výrok Allahovho Posla (pmsnajr), ‘každý, kto o nich bude počuť, choďte k ním a prisahajte im vernosť,’ znamená, že on (pmsnajr) sa dožaduje prísahy vernosti čiernym zástavám a je to povinné pre každého, kto sa o nich dopočuje, a neomylný by nežiadal prísahu vernosti pre iného než pre neomylného, ktorý je ustanovený Allahom. A tak Allahov Prorok (pmsnajr) neustanovil Jamániho a nežiadal preň vernosť z vlastnej iniciatívy {to je domnienka tých, ktorí neuverili, a tak beda tým, ktorí neuverili, pred pekelným ohňom} {a on nerozpráva na základe svojej vlastnej túžby}. Presnejšie, žiaden Prorok, Imám alebo Miestodržiteľ, od prvého k poslednému, nežiadali prísahu vernosti tomu, kto nie je neomylný; ich slogan vždy bol “vernosť patrí Allahovi a Vláda patrí Allahovi, a ustanovizeň patrí Allahovi.” Čo sa týka ustanovenia ľudí a ich volieb, patrí to medzi požiadavky Satana. Taktiež on (pmsnajr) túto vernosť prízvukoval a pre človeka niet výhovorky, či už je mladý, alebo starý, muž, alebo žena! Pretože on (pmsnajr) prikázal prísahu vernosti, aj keby sme sa mali plaziť po ľade, pretože on (pmsnajr) vedel, že prídu ľudia, ktorí od prísahy upustia a budú chcieť použiť hlúpe výhovorky, a tak im on (pmsnajr) na výhovorky nezanechal žiaden priestor! A dúfam, že čítajci brat si položí otázku, či aj on patrí medzi tých, ktorí upustili alebo nie! Niet výhovorky… aj keby sme sa mali plaziť po ľade. Pomstite sa pre Allaha, nemstite sa z vlastnej iniciatívy, aby ste neskončili so Satanom v pekelnom ohni!!”

A tak my vravíme “Ansárskemu Šejkovi,” Haidarovi Al-Ziyádimu a zvyšku Ansárov: Dúfame, že aj vy si položíte otázku, či patríte medzi tých, ktorí upustia alebo nie?!! Niet výhovorky! Aj keby ste sa mali plaziť po ľade! Pomstite sa pre Allaha, Ó, Šejk, Ó, Ansári! Nemstite sa pre seba alebo pre kanceláriu, aby ste neskončili so Satanom v pekle!!
Arabský text jeho slov:

 عن ثوبان قال : قال رسول الله (ص) : ( تجئ الرايات السود من قبل المشرق ، كأن قلوبهم من حديد ، فمن سمع بهم فليأتهم فليبايعهم ولو حبوا على الثلج )

وهنا قول رسول الله (ص) (فمن سمع بهم فليأتهم فليبايعهم) أي انه (ص) يطلب لهم البيعة وطلبه واجب على كل من سمع به والمعصوم لا يطلب البيعة إلا لمعصوم منصب من الله فرسول الله لم ينصب اليماني ويطلب له البيعة من تلقاء نفسه (ذَلِكَ ظَنُّ الَّذِينَ كَفَرُوا فَوَيْلٌ لِلَّذِينَ كَفَرُوا مِنَ النَّارِ) ، (وَمَا يَنْطِقُ عَنِ الْهَوَى) (النجم:3) ولم يطلب أي نبي أو إمام أو وصي من الأولين والآخرين البيعة لشخص غير معصوم إطلاقاً بل كان شعارهم البيعة لله والحكم لله والتنصيب لله أما تنصيب الناس واختيارهم فذلك من مطالب الشيطان ، كما أكد (ع) بشدة على هذه البيعة ولا عذر لأي شخص منها كبيراً كان أو صغير ذكراً كان أو أنثى فقال (ع) فبايعوه ولو حبواً على الثلج لعلمه بالمتخاذلين المحتجين بحجج واهية فلم يجعل لهم عذر إطلاقاً ، وأرجو من الأخ القارئ أن يسال نفسه هل هو من المتخاذلين أم لا ، فلا عذر … ولو حبواً على الثلج واثأر لله ولا تثأر لنفسك فتكون والشيطان سواء في الجحيم .

***

Allahov Posol (pmsnajr) povedal: (…Až budú na východe vztýčené čierne zástavy. Budú žiadať pravdu/právo, no nedostane sa im toho, potom požiadajú o pravdu/právo, no nedostane sa im toho, potom požiadajú o pravdu/právo, no nedostane sa im toho. A tak budú bojovať a bude im dané víťazstvo. A tak každý z vás alebo z vašich potomkov, kto si ho uvedomil, nech ide k Imámovi môjho Ahlul Bayt, aj keby sa mal plaziť po ľade, pretože sú to zástavy vedenia, budú vynakladať snahu pre muža z môjho Ahlul Bayt, jeho meno je totožné s mojím a meno jeho otca je totožné s menom môjho otca, on bude vládnuť na zemi, naplní ju spravodlivosťou a rovnosťou tak, ako bola naplnená útlakom a nespravodlivosťou) –Mo’džam Ahadis AlImám AlMahdi, zv. 1, str. 382.

ورد عن رسول الله : (… حتى ترتفع رايات سود من المشرق فيسألون الحق فلا يعطونه ، ثم يسألونه فلا يعطونه، ثم يسألونه فلا يعطونه ، فيقاتلون فينصرون . فمن أدركه منكم ، أو من أعقابكم فليأت إمام أهل بيتي، ولو حبواً على الثلج ، فإنها رايات هدى، يدفعونها الى  رجل من أهل بيتي يواطئ اسمه اسمي ، واسم أبيه اسم أبي ، فيملك الأرض فيملؤها قسطاً وعدلاً كما ملئت جوراً وظلما)([4]).

***

Od Thawbana (on povedal: Allahov Posol (pmsnajr) povedal: “Traja budú zabití z vašich pokladov, všetci sú to synovia Kalifa (Nástupcu), a potom to nebude nik z nich. Potom sa na východe objavia čierne zástavy a budú s nimi bojovať tak, že žiaden ľud tak nebojoval, a potom spomenul mladíka a povedal: Ak ho uvidíte, prisahajte mu vernosť, pretože je to MAHDÍHO NÁSTUPCA” – Bišarat Al-Islam, str. 30.

قال رسول الله (ص) ( يقتل عند كنزكم ثلاثة كلهم

 ابن خليفة ثم لا تصير إلى واحد منهم ثم تطلع  الرايات السود من قبل المشرق فيقاتلوهم قتالا لا يقاتله قوم ثم ذكر شابا فقال إذا رأيتموه فبايعوه فانه خليفة المهدي ) بشارة الإسلام ص30

***

Veliteľ Veriacich (pmsn) povedal na platforme Kufy:
“Musí prísť mlyn, ktorý bude mlieť, a tak ak bola vztýčená na stožiari a stála pevnou nohou, Allah zošle služobníka, ktorý je agresívny a vo svojej podstate tichý, víťazstvo bude s ním, jeho spoločníci sú tí s dlhými vlasmi [a spoločníci s bradami], ich šaty sú čierne, sú to spoločníci čiernych zástav, beda tomu, kto pôjde proti nim, zabijú ho […] Pri Allahovi, akoby som sa pozeral na nich, na ich činy a na to, čo sa od nich dostane hriešnikom a surovým Arabom púšte. Allah ich pošle proti nim bez milosti, a tak ich zabijú […] v ich meste pri Eufrate, na zemi a na mori, ako súčasť toho, čo robili a vskutku váš Pán nie je k služobníkom nespravodlivý” – Ghayba Al Numáni, str. 265.

وعن أمير المؤمنين (ع) إنه قال من على منبر الكوفة : ( لابد من وجود رحى تطحن فإذا قامت على قطبها وثبتت على ساقها بعث الله عليها عبداً عنيفاً خاملاً أصله يكون النصر معه أصحابه الطويلة شعورهم أصحاب السبال سود ثيابهم أصحاب رايات سود ويل لمن ناواهم يقتلونهم هرجاً والله لكأني أنظر إليهم وإلى أفعالهم ومايلقى الفجّار منهم والأعراب الجفاة يسلطهم الله عليهم بلا رحمة فيقتلونهم هرجاً على مدينتهم بشاطئ الفرات البرية والبحرية جزاء بما عملوا وما ربك بظلام للعبيد ) غيبة النعماني ص265

***

Imám Al-Báqir (pmsn) vraví: (Akoby som videl ľudí, ktorí prichádzajú z východu, požiadajú o pravdu/moc, no nebude im daná, potom požiadajú o pravdu/moc, no nebude im daná, a tak keď uvidia, že si dajú meče na chrbát, bude im dané to, o čo žiadali, no oni to nepríjmu, až povstanú a nebudú vynakladať úsilie, iba ak pre vášho Spoločníka, ich zabití sú mučeníci. Vskutku ak som pochopil týchto spoločníkov, chytil som sa spoločníka tejto záležitosti) – Ghaybat Al-Numáni, str. 281.

فعن الإمام الباقر (ع): ( كأني بقوم قد خرجوا بالمشرق يطلبون الحق فلا يعطونه ، ثم يطلبونه فلا يعطونه ، فإذا رأوا ذلك وضعوا سيوفهم على عواتقهم فيعطون ما سألوه فلا يقبلونه حتى يقوموا ، ولا يدفعونها إلا الى صاحبكم ، قتلاهم شهداء ، أما إني لو أدركت صاحب ذلك لاستبقيت نفسي لصاحب هذا الأمر )(5]).

***

Allahov Posol (pmsnajr) povedal: “Ak uvidíte Čierne Zástavy vychádzať z Kurasánu, choďte k nim, aj keby ste sa mali plaziť po ľade, pretože majú Allahovho Nástupcu, Mahdího (pmsn) (a v iných vyrozprávaniach sa uvádza nástupca Mahdího)” – Sayyed Ibn Tawús Alhasani, str. 52.

***

“Ansársky Šejk”AbdelRizzaq Al-Dirawi v knihe “Džame’i Al-Adella” hovorí o čiernych zástavách: “… Každý, kto ide pred touto zástavou, je zničený a každý, kto ide pozadu, pominul! Pretože Ubayed ibn Karb povedal: Počul som, ako Veliteľ Veriacich (pmsn) vraví:
“Vskutku my, Ahlul Bayt, máme zástavu; každý, kto ide za ňou, ukradol a každý, kto ide za ňou, pominul a každý, kto ju nasledoval, nasledoval nás” [až povedal] A tak spoločník Černych Zástav je Dôkazom spomedzi Dôkazov Allaha swt., pretože sa k nemu dostala zástava, ktorú vztýčil Ali (pmsn) v Bitke ťavy”

***

Abu Basír povedal: Abu Abdulláh (pmsn) povedal:
“Qaim sa neobjaví, kým sa kruh neuzavrie” A tak som povedal: A koľkých je potreba, aby sa kruh uzavrel? On povedal: “Desať tisíc. Gabriel po jeho pravej strane a Michael naľavo. Potom zatrasie zástavou a kráča pri nej, a tak nezostane nik na východe ani na západe, kto by ju nebol preklínal a je to zástava Allahovho Posla (pmsnajr), v deň Badr sa s ňou zniesol Gabriel” Potom povedal: “Ó, Abu Muhammad, pri Allahovi nie je to bavlna, ani hodváb, ani ľan” A tak som povedal: Tak z čoho teda je? On povedal: “Z papiera Raja, Allahov Posol (pmsnajr) ju rozvinul v deň Badr, potom ju zvinul a dal ju Alimu (pmsn), a tak ostala s Alim (pmsn), až nadišiel deň Basry, a tak ju Veliteľ Veriacich (pmsn) zbalil, až ju Allah naň rozvinul. Potom ju zbalil a je tam s nami. Nik ju nerozvinie, až nepovstane Qaim (pmsn), keď povstane, rozvinie ju a na východe a na západe neostane nik, kto by ju nepreklínal. Mesiac pred ňou a za ňou bude kráčať strach, na jej ľavej strane o mesiac a na jej pravej strane o mesiac” Potom povedal: “Ó, Abu Muhammad, výjde von ako Mawtúr (mawtúr je niekto, koho člen rodiny bol zabitý a on nebol prítomný, aby sa pomstil za jeho krv, a tak je Mawtúr skrze jeho otca, Al Hussajna (pmsn), ako vysvetlil “Ansársky Šejk” Abd Al’Ali Almansúri v jeho knihe “Hiwar Qassasi Mubasat,” str. 82,) nahnevaný a trúchliaci kvôli Allahovmu hnevu na toto stvorenie. Bude na ňom košeľa Allahovho Posla (pmsnajr), košeľa, ktorú mal počas dňa Uhud, jeho turban sú oblaky, jeho štít je štítom Allahovho Posla (pmsnajr) […] a jeho meč (meč Allahovho Posla (pmsnajr) bol Zulfiqar) bude niesť na ramenách 8 mesiacov, bude zabíjať […], začne s Bani Šíba, odreže im ruky a zavesí na Ka’abu a povie: Toto sú zlodeji Allaha, potom vezme Kuraiš, nevezme z neho iné než meč a nedá mu iné než meč. – Ghaybat Al-Nu’máni, str. 19, Bihar AlAnwar, zv. 52, str. 360

وعن أبي بصير قال : قال أبو عبدالله(عليه السلام) : ( لا يخرج القائم (عليه السلام) حتى يكون تكملة الحلقة قلت: وكم [تكملة] الحلقة ؟ قال : عشرة آلاف ، جبرئيل عن يمينه، وميكائيل عن يساره ، ثم يهز الراية ويسير بها، فلا يبقى أحد في المشرق ولا في المغرب إلا لعنها وهي راية رسول الله(صلى الله عليه وآله وسلم) ، نزل بها جبرئيل يوم بدر .

ثم قال : يا أبا محمد ماهي والله قطن ولا كتان ولا قز ولا حرير ، قلت : فمن أي شئ هي؟ قال : من ورق الجنة، نشرها رسول الله (صلى الله عليه وآله) يوم بدر ، ثم لفها ودفعها إلى علي (عليه السلام) ، فلم تزل عند علي (عليه السلام) حتى إذا كان يوم البصرة نشرها أمير المؤمنين (عليه السلام) ففتح الله عليه، ثم لفها وهي عندنا هناك، لا ينشرها أحد حتى يقوم القائم، فإذا هو قام نشرها فلم يبق أحد في المشرق والمغرب إلا لعنها، ويسير الرعب قدامها شهرا ووراء‌ها شهرا وعن يمينها شهرا وعن يسارها شهرا، ثم قال: يا أبا محمد إنه يخرج موتورا غضبان أسفا لغضب الله على هذا الخلق، يكون عليه قميص رسول الله (صلى الله عليه وآله) الذي عليه يوم أحد، وعمامته السحاب ، ودرعه [درع رسول الله (صلى الله عليه وآله) السابغة وسيفه [سيف رسول الله (صلى الله عليه وآله)] ذوالفقار، يجرد السيف على عاتقه ثمانية أشهر يقتل هرجا، فأول ما يبدء ببني شيبة فيقطع أيديهم ويعلقها في الكعبة وينادى مناديه : هؤلاء سراق الله، ثم يتناول قريشا، فلا يأخذ منها إلا السيف ، ولايعطيها إلا السيف

***

Džábir povedal, že Abu Džá’far (pmsn) povedal: “Čierne Zástavy, ktoré pochádzajú z Kurasánu, sa znesú v Kufe, a tak keď sa Mahdí objaví v Mekke, prísaha vernosti bude vyslaná Mahdímu” – Kitab Al-Fitan od Na’íma ibn Hammad AlMirúziho, str. 198

عن جابر عن أبي جعفر (ع) قال: ( تنزل الرايات السود التي تقبل من خراسان الكوفة فإذا ظهر المهدي بمكة بعث بالبيعة إلى المهدي) كتاب الفتن- نعيم بن حماد المروزي  ص 198.

***

V knihe “AlWasiyya” od “Ansárskeho Šejka” Nathima AlUqeiliho, str. 164: “A tak ten, ktorý bude viesť boj so Sufyánim v Iraku a porazí ho, je hnutie východných kurasánskych čiernych zástav, a to sa odohrá pred Mahdího (pmsn) povstaním v Mekke… pretože čierne zástavy sa dostanú do Iraku pred tým, než Mahdí (pmsn) povstane v Mekke. A tak keď Imám Mahdí (pmsn) povstane, bude mu vyslaná prísaha vernosti, ako objasňujú nasledujúce vyrozprávania: Abu Džáfar (pmsn) povedal:
Čierne Zástavy, ktoré prichádzajú z Kurasána, sa znesú v Kúfe, a tak keď sa Mahdí (pmsn) objaví v Mekke, bude mu vyslaná prísaha vernosti.” A Allahov Posol (pmsnajr) povedal: “Z Kurasánu výjdu čierne zástavy, nič ich neobráti, až budú ustanovené v Eliyii,” to znamená Baytul Maqdis. A tak v duchu týchto vyrozprávaní, čierne zástavy budú tí, ktorí budú v Iraku bojovať proti Sufyánimu a porazia ho, až sa dostanú do Baytul Maqdis.”

***

Nathim AlUqeili v jeho knihe na str. 128 uvádza: “Abi Tufayl povedal, že Ali (pmsn) mu povedal… “Ó, Amer, ak budeš počuť čierne zástavy prichádzať z Kurasánu a bol by si zamknutý v krabici, prelom zámku, až kým nebudeš zabitý pod nimi – to znamená pod čiernymi zástavami – a ak by si nemohol, kotúľaj sa, až kým nebudeš zabitý pod nimi.” Bolo vyrozprávaných mnoho tradícií o čiernych zástavách, ktoré prichádzajú z východu, ktoré vedie miestodržiteľ Imáma, a ten v prvej línii bude Šu’aib ibn Saleh, odovzdajú zástavu Imámovi Mahdímu (pmsn) a budú mu prisahať vernosť.”

Abu Abdulláh (pmsn) povedal: “S Qaimom bude veľmi málo Arabov,” a tak mu bolo povedané: “Ale mnoho z nich túto záležitosť opisuje [záležitosť Qaima]!” A tak on (pmsn) povedal: “Ľudia musia prejsť skúškami, musia byť preosiati, klasifikovaní a mnoho ľudí sitom neprejde.” – Ghaybat Al-Numáni, str. 204.

Riser povstane z Basry

العدد القوية – علي بن يوسف الحلي – ص 75 – 76 6 – قال سلمان الفارسي رضي الله عنه : أتيت أمير المؤمنين علي بن أبي ‹ صفحة 76 › طالب ( عليه السلام ) خاليا ( 1 ) . فقلت : يا أمير المؤمنين متى القائم من ولدك ؟ فتنفس الصعداء وقال : لا يظهر القائم حتى يكون أمور الصبيان ، وتضيع حقوق الرحمن ، ويتغنى بالقرآن ، فإذا قتلت ملوك بني العباس أولي العمى والالتباس ، أصحاب الرمي عن الأقواس بوجوه كالتراس ، وخربت البصرة هناك يقوم القائم من ولد الحسين ( عليه السلام ) ( 2 ) .

AlUdad AlQawya- Ali, syn Júsufa AlHilliho, str. 75-76, Salman AlFarisy r.a povedal: Prišiel som za Alim, synom Abi Taleba (pmsn), zatiaľ čo hĺbal. A tak som povedal: Ó, Princ Veriacich (pmsn), kedy príde Riser spomedzi tvojich synov? On sa zhlboka nadýchol a povedal: Riser nepovstane pred tým, než sa neodohrá záležitosť chlapcov a práva AlRahmana sú stratené. Korán bude využívaný na spev, a tak keď budú králi Bani AlAbbas zabití, tí prví v slepote a zmätenostiach, ľudia strielajúci na terče do tvárí Ultras. A deštrukcia Basry – tam povstane Riser (Qaim) zo syna AlHussajna (pmsn).
Imám Ali (pmsn) spomenul Basru v súvislosti s tým, kde Riser povstane iba v tomto vyrozprávaní.

Imám Džáfar, syn Muhammada (pmsn): “Riser sa neobjaví skôr, než sa kruh neuzavrie.” A tak som povedal: “Koľko predstavuje kruh?” On povedal: 10 000. Gabriel na jeho pravej strane, Michael naľavo, potom zatrasie zástavou a bude s ňou kráčať, a na východe a na západe nebude osoby, ktorá by ju nepreklínala, a je to zástava Allahovho Posla (pmsnajr), prišiel s ňou Gabriel v deň Badr.” Spoločník sa opýtal: “A čo je to?” On povedal: “List/plachta z Neba, Allahov Posol (pmsnajr) ju zvinul a dal ju Alímu (pmsn), a stále ostáva s Alim (pmsn) až do dňa Basry, Princ Veriacich (pmsn), Ali (pmsn), ju vztýčil, a tak mu Allah otvoril víťazstvo, a tak ju zvinul a je tam s nami, nik ju nevztýči, až kým Riser nepovstane.” – str. 361, zv. 52, Bihar AlAnwar, Ghaibat Al Numani, str. 307 – 308.

Tam s nami? Kde? Ktoré mesto Imám spomenul? Deň Basry – spomenul Basru a v predošlom vyrozprávaní sa jasne spomína, že Riser povstane z Basry.

Imám Džáfar, syn Muhammada (pmsn) povedal: “V Basre nás očakáva skvelá udalosť.” – str. 134, Malahem Wal Fitan
My = Ahlulbayt (pmsn)

حدثنا محمد بن القاسم عن محمد بن عبد الله عن جعفر بن محمد ع أنه قال: إن لنا
بالبصرة وقعة عظيمة

Imám Ali (pmsn), “A v okolí Basry bude hnutie, ktoré nespomeniem. Arabi budú protestovať proti Peržanom, usadia sa v Ihwaz bez ohľadu na ľudí. A koľko vecí som ukryl, ktoré myseľ nedokázala ustáť a trpezlivosť nedokázala uniesť, a záležitosti, čo som zanedbal, obávajúc sa, že niektorí povedia: Kedy si o tom vedel? A kázal som o najnižšom cieli, s ktorým som skončil a podľa toho, čo mi bolo prikázané.”
– str. 504 Čo povedal Imám Ali (pmsn) o Konci čias – Kázeň Tatandžia.

Tento hadís jasne poukazuje na fakt, že boli veci, o ktorých Imám Ali (pmsn) vedel, ale o ktorých nehovoril, pretože Prorok (pmsnajr) mu prikázal, aby v tejto súvislosti mlčal.
A jeden si môže položiť otázku, prečo Imám Ali (pmsn) povedal toto:
“A v okolí Basry bude hnutie, ktoré nespomeniem.” – str. 504, Kázeň Tatandžia.

Keď Imám Ali (pmsn) hovoril o spoločníkoch 12. Imáma, povedal nasledujúce: “Prvý z nich je z Basry a posledný z nich z Ibdálu.” – Bešarat Al-Islam, str. 48

Imám Džáfar (pmsn) počas diskusie o Mahdího (pmsn) spoločníkoch povedal: “A z Basry je Abdulrahman, -Ahmad- a Malíh.” – Bešara Al-Islam, str. 181.

Ahmed je prvým veriacim a nástupcom Imáma Al Mahdího (pmsn). Imám Džáfar (pmsn) vraví: (spoločník záležitosti nájde miesto v Basre) – Haft Al Šaríf, str. 175.

Imám Ali (pmsn) povedal v kazateľnici Kúfy: “Musí byť mlyn, ktorý drví, a keď sa jeho stredné kolo rozbehne, Allah vyšle neľútostného služobníka (Jeho otroka), ktorého rod je neznámy. Víťazstvo bude s ním, jeho spoločníci budú mať dlhé vlasy (symbolické pre myšlienky) ľudia Sibalu, šaty sú čierne, ľudia s čiernymi zástavami. Beda tým, ktorí budú proti nim bojovať, pretože budú otrasne zabití. Pri Allahovi, akoby som sa pozeral na nich a na ich činy, a čo sa od nich dostane hriešnikom a nevľúdnym Arabom. Allah spôsobí ich povstanie bez milosti, zabijú ich v ich vlastnom meste na brehoch Eufratu, v morskom regióne a v oblasti púšte.” – Ghaibat Al Numani, str. 265.

Breh Eufratu – morská a púštna oblasť je Basra. Na zemi niet iného mesta, ktoré by zodpovedalo tomuto opisu. Princ Veriacich (pmsn) povedal o znameniach Konca čias: “A objavenie sa muža čiernych zástava v Basre, ktorý si zaumieni so svojimi mladými vybrať sa rovno čelom do Šamu.” – str. 274, Alama Akher Al Zaman od Sayeda Ali Ašúra.

Allahov Prorok (pmsnajr) povedal: “A muž z východu s malými čiernymi zástavami zabije muža Šamu a je to ten, ktorý počúva Mahdího (pmsn).” – AlMahdi AlMawúd AlMuntather, d. 30, str. 328.

Hadís o Čiernych Zástavách

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s