“A vravím vám pravdu, som z jej podmienok. Prišiel som k vám v mene Imáma al-Mahdího (pmsn) a nežiadal som moju vôľu, ale vôľu toho, ktorý ma vyslal. A nevyžiadal som slávu pre seba, ale jeho slávu. A tak ktokoľvek, kto ma nepríjme, nepríjme môjho otca, ktorý ma vyslal. A vravím vám pravdu, ktokoľvek, kto nectí syna, nectí otca, ktorý ho vyslal.”
– výňatok z Príhovoru študentom Hawzy, Imám Ahmad Al Hasán (pmsn)
http://saviorofmankind.com/imag…/stories/pdf/sermonhawza.pdf

والحق أقول لكم وأنا من شروطها
أتيتكم باسم الإمام المهدي (ع) . ولم اطلب مشيئتي بل مشيئت الذي أرسلني . لم اطلب مجدي بل مجده .
فمن لا يقبلني لا يقبل أبي الذي أرسلني .
والحق أن من لا يكرم الابن لا يكرم الأب الذي أرسله

مقتطف من خطاب إلى طلبة الحوزة العلمية، الامام احمد الحسن ع
http://almahdyoon.org/bayanat-sayed/373-hawza

Leave a Reply

