V Krásnych Menách toho Najkrajšieho

Ó, Ty, Ktorý je Krása Sama a Ty, Ktorý Miluješ všetko, čo je krásne

Prosím, urob moje myšlienky krásnymi

Prosím, urob moju reč krásnou

Prosím, urob moje konanie krásnym

Prosím, daj, aby bola moja interakcia s ostatnými krásna

Prosím, daj, aby bolo moje vnútro a môj zovňajšok krásne

Prosím, daj, aby bolo moje žitie a umieranie krásnymi

Môj Milovaný, Ty si Ten Najkrajší

Prosím, nasýť ma Tvojo krásnou Krásou, ktorá nemá konca

Tou najkrajšou ľudskou bytosťou, ktorá je centrom Tvojej Krásy –

Tvoj nádherný Habib

Prosím, Milovaný, príjmi túto modlitbu

– Sadiq M. Alam

Leave a Reply

