Každá Vôľa má svedka a svedkovia pre písmo z noci Prorokovej (PMSNAJR) smrti boli nasledovní:

Reč, ktorú predniesol Rasúl Allah (PMSNAJR) po slovách Umara počas Štvrtkovej kalamity

On (PMSNAJR) ostal ticho, až kým tí, ktorí boli v dome, sa nepostavili (a neodišli).  Ostal tam Ali (PMSN), Fátima (PMSN), Al-Hassán (PMSN) a Al-Husayn (PMSN); ja (Salman) a moji spoločníci, Abu Dhar a Al-Miqdad, sme sa postavili na odchod.  Ali (PMSN) nám povedal: „Posaďte sa!“  On (PMSN) sa chcel opýtať Rasúl Allaha (PMSNAJR) a chcel, aby sme to počuli, a tak Rasúl Allah (PMSNAJR) začal vraviac: „Ó, brat môj, počul si, čo povedal Allahov (swt.) nepriateľ?  Gabriel (PMSN) prišiel pred tým za mnou a informoval ma, že on (Umar) je Samíry tejto komunity, a že jeho spoločníci sú jej teľaťom, a že Allah (swt.) vydal dekrét, že budú sekty a rozdiely v mojej komunite po mne, a preto mi On (swt.) nariadil, aby som napísal to písmo, ktoré som mienil napísať na papier pre teba a títo traja tomu môžu byť svedkami, a tak mi daj pergamen.“

Kniha Sulaym Bin Qays Al Hilali, časť 7, str. 5

Leave a Reply

