Allah swt. povedal:

„Spomedzi mojich veriacich služobníkov je ten, ktorý chce dvere v uctievaní, a tak ho držím ďalej (od dverí), inak doň vstúpi ješitnosť a skazí ho. A spomedzi mojich veriacich služobníkov je ten, ktorého viera nemôže byť reformovaná inak než chodobou, a ak by som ho učinil bohatým, skazilo by ho to. A spomedzi mojich veriacih služobníkov je ten, ktorého viera nemôže byť reformovaná inak než bohatstvom, a ak by som ho učinil chdobným, skazilo by ho to. A spomedzi mojich veriacich je ten, ktorého viera nemôže byť reformovaná inak než chorobou, a ak by som učinil jeho telo zdravým, skazilo by ho to. A spomedzi mojich služobníkov je ten, ktorého viera nemôže byť reformovaná inak než zdravím, a ak by som ho učinil chorým, skazilo by ho to. Riadim mojich služobníkov Mojím poznaním ich sŕdc. Som Znalý a Vedomý.“

Tauhíd AlSadúq, str. 399-400

Leave a Reply

