NOVÝ ZÁZRAK AHMEDA AL HASSÁNA (PMSN)

أية و معجزة جديدة للإمام أحمد الحسن عليه السلام

أنا عبدالله هاشم كنت أتحدث مع أحد أقاربي عن الإمام أحمد الحسن عليه السلام و الدعوة المباركة
فوجدت منه بعض الإستهزاء و السخرية بالموضوع و عدم الإهتمام
فطلب مني هذا الشخص أن أقرضه بعض المال لكي يذهب و يلتقي بخطيبته
لم يكن لدي غير مائة جنيه مصري
فأعطيته المائة جنيه مصري و قلت له اصرف ما تحتاج و رجع لي الباقي
فذهب و بعد ساعات رجع و قال لي
لقد حصل لي شيء غريب ، كنت في التاكسي و أنا مع خطيبتي
و كنت أفكر في ما كنت تقوله بخصوص أحمد الحسن
و حاسبت التاكسي و هو أعطاني الباقي
و كان الباقي عشرة جنيه مصري
فوجدت خطيبتي تقول إنظر ما هذا المكتوب على الورقة النقدية
فوجدت مكتوب “أهل البيت – طاعتهم إيمان و معصياتهم نفاق”
فصدمت لأن مثل هذه الكتابة لا تراها أبدا في مصر و خصوصا بعد أن تكلمت معي
في موضوع أحمد الحسن ع و أهل البيت ع
هذه أكيد كرامة!!!!!

سبحان الله العظيم و الحمد لله و أنا عبدالله هاشم أشهد أن كل هذا حصل

و إليكم صورة العشرة جنيه مصري

Ja, Abdullah Hashem, som sa rozprával s jedným mojim príbuzným o Imámovi Ahmed Al Hassánovi (PMSN) a o jeho požehnanom volaní.

Bol k predmetu diskusie uštipačný a prejavoval nezáujem, a tak ma tá istá osoba požiadala, aby som mu požičal nejaké peniaze, aby sa mohol ísť stretnúť so svojou snúbenicou.

V tom čase som nemal pri sebe viac než 100 Egyptských libier, a tak som mu ich požičal a povedal: „Použi z toho, čo potrebuješ a zvyšok mi prines, keď sa vrátiš späť.“

Po niekoľkých hodinách sa vrátil a povedal mi, „Stalo sa niečo naozaj zvláštne, bol som v taxíku so svojou snúbenicou a rozmýšľal som o tom, čo si vravel o Ahmedovi Alhasanovi, a potom som zaplatil taxikárovi, ktorý mi vrátil späť drobné. Následne moja snúbenica povedala, „Pozri, čo je napísané na bankovke“ a ja som sa pozrel. Na bankovke bolo napísané, „Ahlul Bayt – Poslušnosť voči nim je viera a neposlušnosť je pokrytectvo“

Bol som šokovaný pretože takéto písmo o Ahlul Bayt nenájdete a ja som rozhodne nikdy nevidel niečo také napísané na bankovke v tejto krajine, Egypte. A obzvlášť v čase, keď si mi hovoril o Ahmed Al Hassánovi a Ahlul Bayt (PMSNV). To musí byť zázrak!“

A tak všetká sláva patri Allahovi a všetká chvála patrí Allahovi, a ja, Abdullah Hashem, svedčím, že toto všetko sa stalo.

A tu je fotografický dôkaz bankovky.

1495129_334372826735220_2623888360961969761_o

10258209_334372760068560_3911312914218624228_o 10371348_334372820068554_6664064164213031357_o 10491105_334372776735225_5294887496276454227_n

NOVÝ ZÁZRAK AHMEDA AL HASSÁNA (PMSN)

Leave a Reply

